LOL moar wonfes

Yeah, I bet you’re sick and tired but like, I found moar stuffs.  D:

Hoping that the links from foobarbaz’s site works.  D:

—-

Source: Danny Choo <— this entry has links to… a ton of other wonfes posts, just so you know.  =O

Wonder Festival Booths
^ OMG, I WANT.  But then I need Konata….
Larger pix.

Wonder Festival Booths
^ I SPOT ZETSUBOU IN THE TOP LEFT CORNER.  OMG.  WANT!
Larger pix.

Wonder Festival Booths
^ oh oh, I’d like the Lucky Star ones~
Larger pix.

Wonder Festival Booths
^ lol, K-ON! cosplay you can buy. www

—-

Source: foobarbaz
..k, I’m hoping the links work… as in, I linked them properly.  If not, just copy/paste?!  D:

http://foobarweb2.sakura.ne.jp/images-event/wf2010winter/01/large/01whl4y011.jpg
^ close-up pix of that long haired!Haruhi nendo

http://foobarweb2.sakura.ne.jp/images-event/wf2010winter/01/large/01whl4y013.jpg
^ nicer pix of long haired!Haruhi figma.  She looks… pretty nice.  =O

http://foobarweb.sakura.ne.jp/images-event/wf2010winter/01/large/01whl4y024.jpg
^ bigger, nicer pix of Azu-nyan figma

http://foobarweb2.sakura.ne.jp/images-event/wf2010winter/02/large/01whl4y061.jpg
^ close-up of epic KoiSen figure

http://foobarweb.sakura.ne.jp/images-event/wf2010winter/02/large/01whl4y066.jpg
^ huge toeto with mini toeto.  I didn’t notice mini toeto in the earlier photos.  D:

http://foobarweb2.sakura.ne.jp/images-event/wf2010winter/02/large/01whl4y065.jpg
^ huge Miku has pix of the sign underneath.  Dunno what it says but linking it here for future use?!

http://foobarweb.sakura.ne.jp/images-event/wf2010winter/03/large/02nendoroid13.jpg
^ I think I’ve seen this before …or maybe not?!  But… grand piano!  =D  Eh, but then I already has Sylvanian Families version…

http://foobarweb2.sakura.ne.jp/images-event/wf2010winter/03/large/03figma07.jpg
^ yet another prop for figmas… and it’s… foldable?!  Ooo~~
Set to release in July.  BUT NO, need to get Azu-nyan figma.  D:  CIEL NENDO, WHERE ARE YOU?!

http://foobarweb2.sakura.ne.jp/images-event/wf2010winter/03/large/03figma08.jpg
^ LOL LEN, WTF.

…k, that’s it for now.  D:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s